31/07/2017

“Fes click a YouTube” posa un punt i apart amb una cita al setembre

Divendres passat finalitzava el curs gratuït “Fes click a YouTube”, organitzat pel projecte Click i impartit pel reconegut youtuber i periodista Roc Massaguer (Outconsumer). Les sessions van comptar també amb un convidat sorpresa, Loulogio, un dels youtubers de més renom del país i que compta amb més de 730 mil seguidors al seu canal.

14 joves han pogut seguir el curs durant dues setmanes i el resultat del seu treball el veurem el proper 6 setembre a les 18h al Casal de Barri Bac de Roda Poblenou, moment en què els joves i el Roc faran la presentació oficial dels vídeos que han treballat i es donarà per inaugurat el nou canal del Click a YouTube. Cal confirmar l’assistència a clickjove@fundacioires.org.

Invitació Click a Youtube

Durant les 20 hores de formació, els joves han pogut aprendre a escriure guions d’humor, actuar, gravar escenes, fer-ne el muntatge, integrar-hi músiques i efectes…L’evolució de tots ells ha estat espectacular, en especial per aquells que han vençut la seva timidesa inicial aconseguint brillar en les actuacions davant la càmara.

Però sens dubte, l’èxit d’aquesta formació recau en la gran motivació que han mostrat els joves participants i els formadors. I com a resultat d’aquesta bona predisposició i sintonia, la formació en YouTube no acabarà aquí, sinó que seguirà el proper trimestre amb noves propostes que els ajudin a potenciar una veu pròpia i crítica, fomentant l’apoderament i la participació.

El Roc, molt còmode amb el grup i motivat pel treball que el Click fa amb els joves, seguirà vinculat al projecte. Des del primer moment s’ha sentit part del grup, rient i gaudint tant o més que ells, i està molt agraït d’aquesta experiència. Per la seva banda, els joves finalitzen molt satisfets de la formació rebuda, especialment agraïts d’haver tingut l’oportunitat d’enriquir-se de les experiències dels seus emblemàtics formadors. Divendres passat, el que més es comentava entre els joves era un sentit “Se m’ha fet molt curt”; un fet que motiva encara amb més força la continuitat d’aquest recorregut formatiu tot just iniciat.

Aquest curs ha estat possible gràcies al finançament de la Fundació Caixa d’Enginyers, a la cessió d’espais del Casal de Barri Bac de Roda Poblenou, a la dedicació i entrega de Roc Massaguer, a la enriquidora participació de Loulogio i, especialment, a la motivació i talent d’aquest grup de joves.

Curs youtubers imatges