10/01/2018

Fundació IReS amplia els seus serveis d’atenció social als jutjats a Balears

Aquest 2018,  Fundació IReS amplia el Servei d’Atenció Social als Jutjats  (SASJ) a Inca Manacor i Eivissa perquè més persones es puguin beneficiar. Fins al moment, el servei s’oferia només als jutjat de Palma i Menorca.

Actualment el Servei d’Atenció Social als Jutjats, SASJ, és un servei que atén a persones afectades per un procediment judicial penal o civil obert, amb independència de la situació jurídica en què es trobin (acusades, víctimes, denunciants, demandants, testimonis, etc.) i està format per un equip de professionals del treball social compromès, amb una àmplia experiència i coneixement en l’àmbit objecte del servei.

D’aquesta manera es tanca un 2017 que ha estat marcat per la celebració del 30è aniversari d’aquest servei de la Fundació IReS, tres dècades durant les quals s’han atès gairebé 9.000 usuaris, persones afectades per un procediment judicial penal o civil obert.

El passat 5 de gener, el mitjà de comunicació IB3 TV va publicar la notícia sobre aquesta ampliació amb un cas testimonial d’aquest servei.  Podreu veure aquí la notícia:

Per a conèixer més informació sobre aquest servei podreu descarregar-vos aquest document.

Altres aparicions en mitjans:

Diari Ara.Cat:

Última Hora: