7/11/2014

Gràcies al Centre Moral del Poblenou per regalar moments feliços!

El passat diumenge 5 d’octubre es va celebrar un concert solidari al Centre Moral i Cultural del Poblenou on 1€ de cada entrada seria destinat al Projecte Aferra’t de la Fundació IReS: un projecte integrat  en un innovador circuit integral de lluita contra la pobresa i l’exclusió social basat en l’empoderament i l’autonomia de la persona. El Centre Moral i Cultural del Poblenou i la Fundació IReS van tornar a treballar plegats per generar un nou futur per a les persones més vulnerables.

Les 45 persones que van alçar la seva veu per lluita contra la pobresa van ajudar-nos a recaptar 300 euros que han fet possible:

• Unes ulleres per la filla de la Fatoumata que va a primer d’ESO i no veia la pissarra.
  • I unes altres ulleres per la seva àvia, que després d’un desnonament se li va declarar una diabetis greu i havia perdut molta visió amb només 50 anys.
  • Hem pagat el bitllet del Mario a Almeria per poder assistir a l’enterrament del seu pare.
  • Hem pogut comprar tres Kits de manicura pel curs de manicura que estem fent amb deu de les nostres usuàries.

Moltes Gràcies al Centre Moral i Cultural del Poblenou per fer possibles aquests moments feliços. Reglar un moment feliç és reglar oportunitats, és obrir nous camins i construir noves experiències per consolidar els pilars d’un futur diferent. Cada moment de felicitat és un pas endavant, és il·lusió, és esperança.