27/01/2016

Homenatge als voluntaris 2015: desafiem les lleis de la felicitat!

El darrer 18 de desembre vam celebrar la jornada homenatge als voluntaris de la Fundació IReS. Aquesta vegada l’homenatge tenia un caire científic, i ens va servir per corroborar el que altres estudis ja afirmaven: la solidaritat allibera més endorfines que d’altres activitats com el ball, el riure o el sexe.

A la Fundació IReS la solidaritat és un valor que experimentem cada dia de la mà de tots els nostres voluntaris, persones que sense esperar res a canvi aporten el millor d’elles mateixes fent la nostra tasca molt més fàcil i rica. Un any més, MOLTES GRÀCIES per formar part i fer créixer els nostres projectes!

COM PUC COL·LABORAR?

A la Fundació IReS treballem des de fa més de 45 anys en l’atenció social, psicològica i educativa de persones i col·lectius marginats en situació de risc social o amb dificultats econòmiques. Si vols dedicar part del teu temps a ajudar als altres, a IReS et convidem a sumar-te al nostre equip. Ens cal la teva experiència, la teva il•lusió i les teves ganes per tirar endavant projectes que transformin la societat.

Posa’t en contacte amb nosaltres clicant aquí.