21/01/2015

HOMENATGE ALS VOLUNTARIS DE LA FUNDACIÓ IReS. Gràcies per la vostra màgia.

Les idees sempre comencen en un full en blanc però s’acaben fent realitat gràcies a les persones. A la Fundació IReS, es fan realitat gràcies a l’esforç de les persones que hi treballen i gràcies a l’esforç i a la dedicació dels voluntaris que ens ajuden. Moments màgics que ens permeten passar del paper a l’empoderament de les persones, a projectes reals.

El passat desembre vam celebrar el Dia Internacional del Voluntariat a la Fundació IReS. Un acte sorpresa amb el que els treballadors de l’IReS vam voler agrair la màgia que els voluntaris posen en el seu dia a dia i que permet que els nostres projectes es facin realitat.

COM PUC COL·LABORAR?

A la Fundació IReS treballem des de fa més de 45 anys en l’atenció social, psicològica i educativa de persones i col·lectius marginats en situació de risc social o amb dificultats econòmiques. Si vols dedicar part del teu temps a ajudar als altres, a IReS et convidem a sumar-te al nostre equip. Ens cal la teva experiència, la teva il•lusió i les teves ganes per tirar endavant projectes que transformin la societat.

Posa’t en contacte amb nosaltres clicant aquí.