28/04/2017

IMPULSA GRANOLLERS ENDEGA AMB ÈXIT EL CIRCUIT PEL CANVI VITAL

El projecte de la Fundació IReS, Impulsa Granollers, ha endegat durant aquest mes d’abril el Circuit pel Canvi Vital amb la col·laboració de Theke Espai per emprenedors  un conjunt de xerrades i tallers gratuïts sobre com emprendre i assolir els propòsits de vida i fer realitat un projecte vital.

Adreçat a tots els ciutadans, aquest cicle es va iniciar el passat 18 d’abril amb una xerrada de la psicòloga i coach Irene Safer a l’espai Theke i va gaudir d’un alt nivell de participació.  A través d’activitats i exercicis amb els assistents, la psicòloga va parlar sobre els canvis que les persones volen o necessiten fer a la seva vida i quines són les vies per poder realitzar-los.

El passat dimarts 25, va tenir lloc la primera càpsula del cicle orientada la introspecció  i l’autoconeixement. Amb la reflexió Qui sóc jo? al taller es van tractar qüestions d’autoestima,  i la importància de saber autodefinir-se per assolir una imatge real i sense distorsions d’un mateix.

El Circuit Pel Canvi Vital continuarà els pròxims 2 i 9 de maig amb dues càpsules gratuïtes més sobre la presa de decisions: Què vull? I Com ho aconsegueixo? El circuit està destinat a totes aquelles persones que tinguin ganes de realitzar canvis en la seva vida. A més de ser totalment gratuïtes, les sessions d’aquest cicle brinden l’oportunitat de seguir vinculats al Projecte Impulsa,  adreçat persones que es troben en un moment de desgast emocional a causa de la dificultat per trobar un lloc de feina o ocupació on se sentin realitzades.

Els servei té l’objectiu de donar eines per visualitzar i concretar el projecte vital  a través de l’acompanyament dels professionals. El procés va molt lligat al desenvolupament dels recursos  propis: la motivació, la presa de consciència, la connexió amb l’entorn, la capacitació i l’autonomia personal; i al disseny d’objectius personals, planificació i posada en marxa d’accions mobilitzadores.

A banda d’això, el punt diferencial de Impulsa Granollers respecte altres programes d’inserció laboral és la facilitació de préstecs econòmics per a petits projectes d’emprenedoria.

Si voleu més informació, contacteu a: derivacioimpulsa@fundacioires.org

Xerrada pel canvi Vital_Impulsa_28032017