2/07/2018

Impulsa Granollers imparteix amb èxit el taller d’apoderament grupal “Temps per a tu: coneix-te, accepta’t, millora’t.”

Aquest juny de 2018, l’Impulsa Granollers ha impartit amb èxit el taller d’apoderament grupal: Temps per a tu, coneix-te, accepta’t, millora’t.

El taller tenia per objectiu treballar la consciència emocional i la identificació de les pròpies emocions per aprendre les eines per a gestionar l’estrès quotidià, conèixer estratègies de relaxació i presa de consciència dels espais de temps presents, experimentar amb els sentits i la seva provocació emocional, identificar el present i les capacitats individuals, adoptar altres perspectives per a gestionar la vida diària i reconèixer les pròpies eines per millorar el dia a dia.

Amb una mitjana de 15 participants per sessió, el taller es va desplegar entorn a 4 temàtiques: itinerari emocional el 13 d’abril, despertar dels sentits el dia 27 d’abril, les meves capacitats el dia 25 de maig i hàbits pel dia a dia el dia 15 de juny. El resultat ha estat un alt grau de satisfacció dels participants davant d’un taller experimental i pràctic que ha permès reforçar els aprenentatges en primera persona i de forma vivenciada.

Aquest taller ha estat possible gràcies a la  col·laboració de l’experta en gestió emocional, Mindfulness i Coaching personal i empresarial, Mercè Castro, a qui agraïm la seva col·laboració.

cartell impulsa taller

Impulsa Granollers és un projecte gratuït que la Fundació IReS desplega a Granollers des de 2014, fomenta l’autonomia de persona i ofereix suport socioeducatiu individualitzat perquè la persona pugui definir el seu projecte vital a partir de les seves pròpies motivacions.

Les dues tècniques de l’Impulsa, Laura González i Marta Pedret, mitjançant l’acompanyament socioeducatiu, faciliten les eines i la cerca dels recursos per activar processos d’inserció sociolaboral i accions emprenedores. També fomenten espais de treball en grup a través de la programació de tallers adreçats tant als propis usuaris del projecte com a la ciutadania en general. Aquesta obertura dels espais de grup a la ciutat proporciona un espai d’apoderament òptim, col·laborant a la consolidació i ampliació de noves xarxes socials, interrelacions personals positives i intercanvis d’experiències enriquidores i variades.