2/08/2018

Inaguració del nou local del Click i l’Aferra’t

El passat 19 de juliol, vam inaugurar oficialment el nou local del Click i de l’Aferra’t, al Casal de Barri La Llacuna (c. Bolívia 48, Bcn).

L’acte va servir també per mostrar el resultat del taller “Fes Click a YouTube”, dirigit per Roc Massaguer i en el que hi han participat joves del Click. El propi Roc va ser el dinamitzador de l’acte, explicant anècdotes sobre la gravació o explicant trucs tècnics com l’ús del croma o el stopmotion. També s’hi van projectar els tres vídeos gravats pels joves protagonistes (disponibles al canal de Youtube del Click) i, els joves que ho van voler, van compartir algunes reflexions amb el públic i van respondre algunes de les seves preguntes.

Diverses personalitats van assistir a l’acte. Raimon Blasi, President del Districte de Sant Martí i Regidor adscrit del Grup Municipal Demòcrata (PDeCat), va ser l’encarregat d’obrir l’acte. En el moment del tancament, Iñaki Irisarri, en representació de la Fundació Caixa d’Enginyers (patrocinador del taller) i Josep Maria Montaner, regidor del Districte de Sant Martí, van dirigir unes paraules als joves i a la resta d’assistents. El President de la Fundació IReS, el Sr. Andreu Soldevila, i la Directora de l’entitat, Montserrat Tohà, també van voler ser presents a la inauguració donant suport als joves.
Al final de la tarda vam compartir una estona plegats amb un pica-pica.

Ara fa un any, el Click rebia el Premi Quatre Cantons, moment en què expressava el seu gran repte: Tenir un local propi, un espai de trobada entre joves, un viver de participació i apoderament juvenil. Un any més tard, i gràcies a aquesta cessió del Districte de Sant Martí, podem dir que aquest somni està aconseguit. Ara, a continuar endavant amb més reptes i somnis!