13/10/2017

INSPIRES ’17: Un espai d’inspiració per al sector Social

Vine i coneix de primera mà pràctiques d’apoderament per abordar reptes socials

Data: Dimarts, 24 d’octubre de 2017
Hora: 10h a 14h
Lloc: Sala Àgora del Cosmocaixa de Barcelona, c/Isaac Newton, 26.
Gratuït. Aforament limitat: Inscriu-te!

El proper 24 d’octubre, la Fundació IReS us convida a la Jornada INSPIRES’17, un espai d’inspiració per al sector social, i un punt de trobada de professionals i entitats de diferents àmbits i sectors per compartir coneixement i experiències sobre un mateix eix temàtic: Pràctiques d’apoderament per abordar reptes socials.

En aquest espai d’intercanvi, comptarem amb experts com Jaume Funes, psicòleg, educador i periodista, que aportarà la seva visió sobre l’educació en apoderament; Pep Marí, codirector del Programa ACBNextValores, de la Asociación de Clubes de Baloncesto, que parlarà sobre com treballar la motivació per apoderar les persones; i Roc Massaguer, periodista, formador i reconegut youtuber (Outconsumer), que abordarà el tema des de la seva experiència amb joves a través de YouTube.

A més, la jornada comptarà amb una taula rodona per parlar sobre com abordem l’apoderament des de diferents perspectives a través de representats d’entitats com Apropa Cultura, Universitat de Barcelona, Up Social, Fundació Obra Social “la Caixa” i Fundació IReS.

Enguany, el protagonista d’aquesta jornada és l’apoderament, que fa referència al procés pel qual una persona o un grup social adquireix els mitjans per enfortir el seu potencial.  Des de la Fundació IReS s’aplica aquesta metodologia des dels primers serveis d’intervenció i atenció social per millorar la qualitat de vida de les persones.

L’acte s’emmarca dins de la tercera edició del Memorial Manuel Adroer Iglesias, commemorant la trajectòria de qui va ser, com a president, una figura clau a l’entitat apostant sempre per la innovació com eina fonamental per dur a terme una tasca social de qualitat i d’excel·lència.

Vine a INSPIRES’17 per donar un pas endavant i ser par del canvi perquè, petites actuacions generen transformacions positives.

T’ho perdràs? Inscriu-te ara:

Fes click aquí per descarregar el programa.

Com arribar?

Bus: V13, V15, 92, 60

Metro: L3 (Vallcarca) i L5 (Vall d’Hebron)

Ferrocarrils: L7 (Av. Tibidabo)