11/06/2018

IReS a la Fira d’entitats de Manacor

El passat 31 de maig de 2018, la Fundació IReS va ser convidada a participar de la fira d’entitats juvenils organitzada per l’ajuntament de Manacor conjuntament amb altres fundacions com Aproscom, 3 Potes, Càritas Diocesana, Club Esportiu Reis i Dames de Llevant, Creu Rotja Joventut Manacor, Fundació Trobada, Impuls Ara, Manafoc i Renou Col·lectiu.

La nostra entitat va ser presentper donar a conèixer el programa formatiu de RMI d’ajudant de restauració i les activitats que s’organitzen dins Casal en Família. Durant la tarda es va dur a terme un taller de customització de samarretes adreçat als i a les adolescents de Manacor.

Com a fet a destacar va ser la iniciativa de l’ajuntament de Manacor per a donar visibilitat als projectes socials que es duen a terme en el municipi.

IMG_20180611_132734 IMG_20180611_132918