13/07/2016

IReS Balears rep el I Premi Inocent de l’advocacia d’ofici

Ahir 12 de juliol, el Servei d’Atenció Social als Jutjats de la Fundació IReS Balears va rebre el I Premi Inocent de l’advocacia d’ofici, un premi creat per l’Il·lustre Col·legi d’Advocats de Balears (ICAIB) en el marc de la sisena edició del Dia de la Justícia Gratuita i el Torn d’Ofici. Aquesta distinció té com a objectiu reconèixer a aquelles persones i institucions destacades per la seva excel·lent col·laboració  amb els professionals de l’advocacia d’ofici en l’exercici del seu treball.

Aquest any, la Junta de Govern ha decidit otorgar aquest reconeixement a la Fundació IReS per la seva sensibilitat, l’excel·lent col·laboració amb els altres professionals que integren el torn i per l’eficàcia amb la que presta el servei d’acompanyament i atenció social a les persones que més ho necessiten en els jutjats de Via Alemania.

A l’entrega del premi hi van assistir Aina Capella, coordinadora del Servei d’Atenció Social als Jutjats i Directora Territorial de la Fundació IReS a les Illes Balears, i Bernat Aguiló i Manuel Alcarreta, treballadors socials del Servei.

Dins dels actes commemoratius, van rebre també un reconeixement els lletrats Jaime Bestard, Pedro Gregorio Bonet, Saturnina Díaz, Juan Fluxá, Miquel Nebot i Joana María Pascual per la seva entrega i contribució al bon funcionament del servei de la justícia gratuïta a la illa.

L’enhorabona a tot l’equip del Servei d’Atenció Social als Jutjats de Balears!