18/12/2017

IReS Chef: celebrem el Dia del voluntariat cuinant la recepta del canvi social

És 15 de desembre, i treballadors i voluntaris de la Fundació IReS estan convocats a la celebració del Dia del voluntariat 2017. Tot i que alguns sospiten que els espera una de grossa, la sorpresa els enxampa desprevinguts: en menys d’una hora han d’elaborar una recepta de fantasia per al concurs d’IReS Chef.

Dinamitzat per Fran Rojas (Educación + Humor), el concurs va traslladar a tots el seus participants a un món de fantasia on la seva imaginació era el límit. I en aquest certamen el jurat no podia ser més selecte i exigent, format pels VOLUNTARIS que treballen per l’entitat, fent que el treball social sigui encara de més qualitat.

Com a concursants, no podien faltar les treballadores i treballadors d’IReS què, han demostrat que en qüestió d’alta cuina poden aconseguir crear autèntiques meravelles comestibles. A les fotos veureu el resultat: dolços pastissos de fantasia amb història, fantàstiques idees per crear un plat únic i el que ha fet que tot sigui més màgic, la feina en equip d’aquests professionals IReS. Tot ser de diferents departaments, per primer cop treballaven junts per compartir, crear i construir coses noves davant d’un repte diferent. Serà aquesta l’essència d’aquesta entitat? Les persones que la formen, “la guinda” del pastís.

Entre riures i un dia que quedarà en la memòria, vam acomiadar aquesta festa pel voluntariat. Una celebració que ens recorda que hi han moltíssimes persones construint un nou món, més social i més humà.

GRÀCIES A TOTS I TOTES PER ATREVIR-VOS A IMAGINAR!

Però això no és tot! Mireu i compartiu aquí el vídeo d’aquest dia tan especial!:

I aquí podreu donar-li un cop d’ull l‘àlbum de fotos que van immortalitzar aquell dia: