16/03/2017

Ja tenim els guanyadors de la 4ª edició del Concurs de Disseny “Una rosa per una causa” 2017

Després de la resolució del jurat el passat 10 de març, ahir es van anomenar a la Laura Mora Duñó i la Núria Rabassa Batista, alumnes de la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL (Universitat Ramón Llull), com a guanyadores de la 4ª edició del concurs de disseny “Una rosa per una causa”, la campanya de Sant Jordi promoguda pel Majestic Hotel & Spa Barcelona juntament amb la Fundació IReS.

L’edició d’aquest any ha destacat especialment pel treball en equip i l’esforç per entendre els valors de la causa solidària hi ha darrere d’aquesta campanya, i això s’ha reflectit en l’ànima dels projectes presentats pels alumnes d’aquesta universitat. És per aquest motiu que per primera vegada l’entitat ha atorgat una menció especial per Mireia Vilalta i Marc Berruezo, per reconèixer la innovació i la feina dedicada, més enllà dels requisits bàsics del concurs.

Sota l’eslògan #FamíliaDrac, aquest any la causa explica una nova llegenda de Sant Jordi després que l’heroi li salvés la vida al Drac. En aquesta edició hem volgut posar imatge i veu la història del drac i la seva família explicada en primera persona ja que la recaptació obtinguda de la campanya es destinarà íntegrament  al Casal en Família, un projecte de la Fundació IReS on es dona suport a pares i mares que tenen dificultats amb l’educació i cura dels seus infants.

A més, l’acte d’entrega dels diplomes va comptar amb la presència de les guanyadores del concurs anterior, la Lara Vázquez i la Laura Castells. La seva proposta de disseny es va utilitzar en tots els materials de la campanya de Sant Jordi 2016.

Com ja és tradició, la realització d’aquesta campanya és el resultat d’un treball en xarxa i neix d’una voluntat solidària que no seria possible sense el compromís del Majestic Hotel & Spa Barcelona i la col·laboració del taller floral Bouquet, l’agència de comunicació The Love Comes i la Facultat de Comunicació Blanquerna – URL (Universitat Ramón Llull).