7/05/2018

10 Maig: JORNADA D’EXECUCIÓ PENAL A LA COMUNITAT I JUSTÍCIA RESTAURATIVA

El proper 10 de maig tindrà lloc una Jornada sobre Execució Penal a la Comunitat i Justícia Restaurativa a la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona.

Data: 10 de maig

Lloc: Sala Sanvicens. Aula del Departament de Teoria i Història de l’Educació. Facultat d’Educació. 3er pis, edifici Llevant. Campus Mundet. Universitat de Barcelona.

PROGRAMA:

9’30 a 10’00 Acreditacions

10 a 10’30 Presentació de l’acte a càrrec del Director/a General d’Execució penal a la comunitat i Justícia Juvenil, la Degana de la Facultat i el Dr Miquel Gómez, cap d’estudis d’Educació social.

10’30 a 12’00 Taula Rodona: Reptes de l’execució penal a la comunitat a Catalunya. A càrrec de Marc Cerón, subdirector d’execució penal a la comunitat i Josep Maria Gispert, cap del servei de medi obert de justícia juvenil. Presenta M. Àngels Renom Professora de Treball Social.

12 a 12’30 descans

12’30 a 14’30 Vídeo fòrum: Pel·lícula: “A conference”: La intervenció social i educativa en la justícia restaurativa: A càrrec de: Sílvia Gard, tècnica de Justícia Restaurativa i Isabel Cabós, coordinadora de l’equip de mediació penal de la Fundació AGI. Presenta: Miquel Gómez. Professor THE Facultat d’Educació Amb el suport de la Facultat d’Educació

15’30-15’45 Acreditacions

15’45 a 16’00 Presentació de la jornada de tarda i del Màster d’execució penal a la comunitat i Justícia Restaurativa.

16 a 17’30 Presentació de casos pràctics d’Execució penal a la comunitat Participants: Isabel Hernández, coordinadora i Laila Rauet, Delegada d’Execució penal amb adults de la Fundació IReS i Cristina Blasco, Tècnica de Medi Obert del Departament de Justícia Juvenil. Presenta: Núria Fabra. Professora de THE de la Facultat d’Educació

17’30 a 17’45 descans

17’45 a 19’15 Taula Rodona. Present i Futur de la Justícia restaurativa a Catalunya a càrrec de: Marc Cerón, subdirector d’Execució penal a la comunitat i Justícia Restaurativa, Lídia Ayora, Cap d’àrea dels Serveis d’Assessoraments Tècnic i Mediació) i Carme Guil, magistrada, representant de Grup de Magistrats per la Mediació (GEMME). Presenta Anna Vall. Professora de la Facultat de Dret de la UB i Representant de Logos Media S.L.