13/07/2016

Joves del Click participen al Festival Escena Poblenou

Ahir dimarts 12 de juliol es va presentar “HI SÓC”, un Taller de vídeo i creació artística per a joves del Click que s’imparteix en el marc del Festival de Creació Contemporània Escena Poblenou i  que rep la col·laboració de l’Obra Social La Caixa. Carles Nieto, coordinador del projecte Click, va participar ahir en la roda de premsa en què es va avançar la programació i la imatge gràfica del festival.

Carles Nieto - Escena Poblenou

El projecte “HI SÓC” consisteix en la realització d’un procés creatiu de teatre participatiu i social amb joves del districte de Sant Martí, seguint la metodologia de treball educatiu de l’apoderament pròpia del Click. Es tracta d’una experiència escènica col·lectiva i comunitària, ja que es realitza gràcies al treball col·laboratiu i en xarxa entre diferents entitats.

El taller té una durada de dues setmanes durant el mes de juliol, per acabar amb la presentació d’un treball escènic en el marc del Festival que tindrà lloc entre el 20 i el 23 d’octubre d’aquest any.