25/02/2019

La primera edició del Firactiva’t apareix en diversos mitjans

El passat 20 de febrer va tenir lloc la primera edició del Firactiva’t, una jornada que va durar dos dies i que va estar organitzada pel Centre d’Estudis Jurídics i Formació Especialitzada del Departament de Justícia amb l’objectiu de mostrar al públic el treball professional, els serveis, la metodologia i les activitats per a la reinserció social de presos i l’atenció a la víctima que actualment s’estan promovent des de la Generalitat a través de les diferents entitats que duen a terme aquesta tasca, entre d’elles, la Fundació IReS.

Per la seva rellevància com a activitat, el Firactiva’t ha aparegut sent notícia a la radio, la televisió, la premsa escrita i els mitjans digitals. Compartim aquí el Dossier de premsa que ha elaborat el Departament de Justícia de la Generalitat per a recollir totes aquestes aparicions.

Aquí exposem el reportatge de TV3, del telenotícies de migdia del passat 20 de febrer sobre la mostra  que simulen anar borratxo per fer reaccionar els infractors de delictes de trànsit.

20022019 TV3 FIRACTIVAT