21/01/2016

La Suite Solidària del Majestic recapta 4.699,41€

Un any més, i per tercer any consecutiu, la suite 225 de l’hotel barcelonès Majestic Hotel & SPA s’ha convertit en una habitació solidària, recaptant durant l’estiu de 2015 un total de 4.699,41€. Aquesta quantitat anirà íntegrament a finançar el projecte Aferra’t de la Fundació IReS, que treballa amb persones en situació de pobresa i risc d’exclusió social.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins de les accions de Responsabilitat Social Corporativa de l’Hotel, i té com a objectiu destinar el 10% de la facturació de la suite 225 a la Fundació IReS.

A més de la Suite Solidària, l’Hotel Majestic participa en altres iniciatives amb la Fundació, com és la Rosa Solidària de Sant Jordi, l’Euro Solidari o l’Hotel Invisible. Amb aquestes accions, l’Hotel Majestic fa partícips també als seus hostes i col·laboradors de la seva solidaritat.

El Projecte Aferra’t, beneficiari de la campanya, treballa per millorar les condicions de vida i d’ocupabilitat de persones i famílies que es troben en situacions de pobresa i/o exclusió social, amb una metodología pròpia i innovadora on és la mateixa persona qui es fa càrrec de la seva situació avaluant i dissenyant el seu propi pla de sortida.

Gràcies una vegada més a l’Hotel Majestic per la seva ajuda, implicació i suport a la tasca de la Fundació IReS.