23/02/2018

La suite solidària del Majestic recapta 5.886,46 € per a la Fundació IReS

Un any més, la suite 225 del Majestic Hotel & Spa de Barcelona ha estat protagonista d’una acció solidària arribant a recaptar un total de 5.886,46 € per al projecte Casal en Família de la Fundació IReS.

Aquesta iniciativa s’emmarca dins de les accions de Responsabilitat Social Corporativa del centenari hotel barceloní i té com a objectiu destinar el 10% de la facturació de la suite 225 a la Fundació IReS.

El Casal en Família, beneficiari de la campanya, és un projecte que dóna suport a famílies que tenen dificultats amb la cura i educació dels seus infants. Són famílies que per derterminades circumstàncies es troben en situació de vulnerabilitat i volen canviar la seva situació familiar.

A més de la Suite Solidària, l’Hotel Majestic participa en altres iniciatives amb la Fundació IReS, com és la campanya Una rosa per una causa de Sant Jordi o l’Hotel Invisible. Accions amb les que l’Hotel Majestic fa partícips a clients i col·laboradors de la solidaritat.

Gràcies, un cop més, a l’Majestic Hotel & Spa de Barcelona i tots els seus professionals per acompanyar, donar suport i implicar-se en les accions i projectes de la Fundació IReS.