21/01/2016

L’Hotel Invisible arrenca amb el suport de més de 100 persones i empreses

La campanya Hotel Invisible ha tingut una gran rebuda per part de particulars i empreses. Des del seu llançament al novembre de 2015 i en només dos mesos, 58 hotels/empreses s’han adherit a la campanya gràcies a la crida que el Gremi d’Hotels de Barcelona ha fet entre els seus associats. A nivell particular, 56 persones han donat suport a la campanya amb la seva donació.

L’Hotel Invisible és una iniciativa solidària sorgida de la col·laboració entre la Fundació IReS i el Gremi d’Hotels de Barcelona, amb l’objectiu d’implicar el sector turístic amb les problemàtiques de la ciutat. El 100% dels fons recaptats van destinats a 4 projectes de la Fundació IReS dedicats a ajudar a les persones en risc d’exclusió social: Aferra’t, Casal en Família, Fils i Click.

La campanya seguirà activa durant tot el 2016, i tothom que ho vulgui, empresa o particular, podrà fer la seva donació a través de la web www.hotelinvisible.org.

Des de la Fundació IReS volem agrair la seva col·laboració a totes les empreses i persones que s’hi han sumat fins ara:

Hotel Majestic, Hotel Alexandra, Capitol School, H10 Hotels, Dante Hoteles, Derby Hotels Collection, U232, Granvia, Barcelona Universal, Hotel Soho Barcelona, 1898, B-Hotel, Midtown Apartments, Europark, Gran Chef, Hotel Paral·lel, Meliá Barcelona Sarrià, NH Constanza, Hotel Madanis, Silver Aparthotel, HH Tower , Park Hotel Barcelona, Cram Hotel, Meliá Barcelona Sky, NH Calderón, The Mirror Barcelona, Hotel Antibes, Gaudi Hotel Barcelona, Hotel Budget, NH Sants , ABAC Restaurant Hotel), NH BCN Centro, HH Presidente, Travil 98, HH Sant Just, VL 30 Barcelona SLU, NH Podium, NH Diagonal Center, HH Sant Joan, Hotel Condes, NH Sant Boi, Splemdom Suites, Gallery Center, NH BCN Stadium, NH Porta Barcelona, Grupotel Gran Via 678, NH La Maquinista, Hotel Monument Barcelona, Grupotel Granvina, HH del Mar, Hotel GV670, Hotel España, NH Les Corts, NH Eixample, NH Cornellà, Hotel Provença, NH Belagua, HH Barri Gòtic, HH Ramblas, Aparthotel Fira Suites, NH Entenza, Hotel Ofelias, Hotel Advance, NH Ciutat de Vic.