24/07/2017

L’Hotel Invisible rep 1.000€ de la Setmana de les Terrasses

Per segon any consecutiu, la campanya de l’Hotel Invisible ha rebut la donació de 1000€ pel concurs fotogràfic A vista d’Hotel”, una iniciativa organitzada per MésQHotels durant la Setmana de les Terrasses i impulsada gràcies al compromís del Gremi d’Hotels de Barcelona.

Avui, la directora de la Fundació IReS, Montserrat Tohà, ha rebut la donació de la mà de Manel Casals, director del Gremi d’Hotels de Barcelona, en un acte en el que també s’ha fet entrega dels premis als guanyadors del concurs.

El concurs “A vista d’Hotel” consistia seleccionar la millor foto amb temàtica d’hotel dels ciutadans gaudint a les terrasses de Barcelona després de compartir-les a Instagram amb el hashtag #SetmanaTerrasses17 al compte oficial @mesqhotels i @bodegastorres. En superar les mil imatges pujades, l’Hotel Invisible ha aconseguit la quantitat de 1.000€ de donació.

La iniciativa de MésQHotels és una mostra de les accions que es poden dur a terme en col·laboració amb l’Hotel Invisible, accions compromeses amb la societat. Amb els fons recaptats amb la campanya, es financen els projectes Aferra’tCasal en FamíliaFils i Click de la Fundació IReS per atendre a persones i famílies vulnerables.

Moltes gràcies a tots els que hi vau participar fent possible aquesta donació i, en particular, al Gremi pel seu compromís amb l’Hotel Invisible donant suport a la nostra causa.

Fundació IReS amb Gremi d'Hotels de Barcelona