12/07/2016

L’Hotel Invisible rep 1.000€ de la Setmana de les Terrasses

Fa unes setmanes us anunciàvem el compromís del Gremi d’Hotels de Barcelona de fer una donació de 1.000€ a la campanya Hotel Invisible si el concurs “A vista d’Hotel”, organitzat per la Setmana de les Terrasses, aconseguia el següent objectiu: arribar a les mil fotografies a Instagram amb l’etiqueta #SetmanaTerrasses16. L’objectiu no només es va acomplir, sinó que es va sobrepassar, amb un resultat final de 1.200 fotografies!

Avui, la directora de la Fundació IReS, Montserrat Tohà, ha rebut la donació dels mil euros de la mà de Rosa Bassedas, de Responsabilitat Social Corporativa del Gremi d’Hotels de Barcelona, en un acte en el que també s’ha fet entrega dels premis als guanyadors del concurs fotogràfic.

Moltes gràcies a tots els que hi vau participar fent possible aquesta donació i, en particular, al Gremi pel seu compromís amb l’Hotel Invisible i la tasca de la Fundació IReS.