23/12/2018

Un total de 55 infants infants del Casal en Família i Taula Proinfància reben regals

Mattel, FEDAIA, LUSH i Grupo ICA: han estat algunes de les entitats i empreses donants de regals per al Casal en Família

Un total de 55 infants del Casal en Família i la Taula Proinfància liderada per IReS al territori de La Verneda-La Pau, han rebut els seus regals gràcies al recapte de la iniciativa solidària de diverses empreses.

Durant la tarda del passat divendres,  es va celebrar la Festa de Nadal del Casal en Família, una tarda plena d’emocions i desitjos on es faria entrega d’aquests regals  a més  de compartir el moment amb un berenar en família abans de visitar el tió.

Aquest any, els regals que han desembolicat els petits del Casal han estat “portats” pels reis de MattelFEDAIALUSH i Grupo ICA i d’altres empreses que han col·laborat amb la Fundació IReS per a no deixar cap infant sense les seves sorpresas al districte.

Tant les famílies especialment, com les educadores, els hi estan molt agraïdes.

Des del Casal en família, oferim suport a famílies, pares i mares que tenen dificultats amb l’educació i cura dels seus fills i filles i que volen millorar la seva situació familiar. Famílies que es troben davant aquesta dificultat per diferents motius:

– Falta de suport i de xarxa social .
– Dificultats econòmiques.
– Manca de capacitats parentals.
– Dificultats socials i de salut .
– Problemes importants d’organització i de conciliació de la vida laboral amb la familiar.

Es treballa amb els fills i filles a través del joc i amb les mares i pares de manera grupal e individual per donar suport en les tasques d’educació i cura dels seus fills/es.

dav

dig

La Taula Proinfància del programa CaixaProinfància de l’Obra Social “la Caixa” és un projecte dedicat a donar suport a famílies dins del territori de la Verneda- La Pau, tot fomentant el treball en xarxa entre els diferents agents socials i educatius del barri.

La Fundació IReS lidera la Taula d’entitats d’atenció a la infància del barri, fa seguiment social a les famílies que hi participen i impulsa les activitats específiques que la Taula decideix impulsar per atendre a les famílies: suport psicològic, reforç escolar, activitats d’oci, taller educatiu familiar..