31/05/2017

Meliá Hotels col·labora amb ‘Més lluny’ de Balears amb una formació sobre Recursos Humans

El passat 26 de maig, el Meliá Hotels International de Manacor va col·laborar amb el projecte Més Lluny de la Fundació IReS amb una sessió formativa sobre la imatge corporativa i els processos i les eines de selecció personal a les empreses.

La formació va anar a càrrec de la Natalia San Juan, del departament de Recursos Humans de Meliá Hotels, qui va animar i motivar a tots i totes les usuàries a seguir endavant i ser constants en la cerca del seu camí professional. La implicació de la formadora de RR.HH ha servit de mostra de la responsabilitat social empresarial de l’hotel, que té com a prioritat fomentar la prosperitat i el desenvolupament sostenible dins d’aquelles comunitats on estan presents, posant especial atenció als col·lectius més vulnerables.

Des de la Fundació IReS agraïm aquesta col·laboració a la Natalia i a Meliá Hotels International.

Junts, arribem “més lluny”

Més Lluny va néixer l’any 2000 a Manacor com un projecte d’inserció laboral dirigit a persones preceptores, o amb perfil de percebre, la Renda  Mínima d’Inserció (RMI). Des de la seva posada en marxa fins l’actualitat, s’han portat a terme una sèrie d’activitats formatives que van des de l’aprenentatge d’un ofici, en serveis generals bàsics i, darrerament, formacions d’inserció o preinserció laboral.

Els programes formatius de l’RMI se centren en la millora de les condicions d’accés al mercat de treball i d’afavoriment se la inclusió de les persones que són destinatàries d’aquesta prestació econòmica. El contingut es fonamenta en l’adquisició de competències: habilitats socials i laborals, pràctiques a empreses, etc.