12/01/2018

Més de 10 empreses han col·laborat aquest Nadal amb el Banc de productes d’IReS

La fundació ha rebut més de 6.000 productes d’higiene i cura de nadons i més de 350 joguines per als infants dels projectes socials

Des de bolquers i cremes hidratants per a la cura i protecció de nadons fins a productes de bellesa i d’higiene personal per adults, aquest tipus de material és el que han donat més de 10 empreses al Banc de productes no alimentaris d’IReS.

Amb les seves col·laboracions, Fundació IReS ha tancat l’any rebent més de 6.000 unitats de productes d’higiene i neteja i més de 350 joguines i jocs de taula al Banc de productes no alimentaris.

Poder celebrar el Tió o repartir productes d’higiene, protecció i cura personal per a nadons, infants i famílies que formen part del Projecte Aferra’t, per  a la inclusió, o al projecte Casal en Família, són algunes de les accions que l’entitat ha dut a terme gràcies a les donacions de diverses empreses compromeses amb l’acció social com Banc d’Acció Social (La Pau), DEVIR, Farmàcia Bardima Portés, Formació i Treball, FEDAIA, Fundació ADCAM, Fundació HOREB, Lush, Mattel i Port de Barcelona.

L’accés als recursos més bàsics sovint repercuteix directament en la qualitat de vida diària de les persones i, per aquesta raó, després dels productes alimentaris, els productes d’higiene i neteja esdevenen també béns de primera necessitat.

A més de fer entrega d’aquests productes a famílies usuàries dels projectes d’IReS, la fundació també els reparteix a altres entitats de Barcelona sense ànim de lucre que treballen amb persones que es troben en risc d’exclusió i situació de vulnerabilitat social.

Un any més, la Fundació IReS agraeix la vostra acció solidària i compromís de responsabilitat social amb els col·lectius més vulnerables.