25/05/2017

MesQHotels col·labora amb l’Hotel Invisible a la #SetmanaTerrasses17

Arriba la setena edició de la Setmana de les Terrasses i amb ella, el concurs fotogràfic  que organitza MésQHotels per col·laborar amb la campanya Hotel Invisible de la Fundació IReS per segon any consecutiu.

El concurs,  amb el qual la campanya solidària va rebre una donació de 1.000€ el darrer any,  està obert a totes les persones que assisteixin a alguna de les activitats programades durant els dies de la Setmana de les Terrasses, del 2 a l’11 de juny de 2017. Només caldrà captar els millors moments tot gaudint de les activitats culturals de les terrasses, publicar-les després a Instagram afegint el hashtag #SetmanaTerrasses17 i seguint el compte oficial @mesqhotels i @bodegastorres. La foto seleccionada amb temàtica d’hotel guanyarà una nit a una habitació doble a l’hotel Arts Barcelona o de tota una jornada de degustació i tast de Vins Torres.

La vessant més solidària de gaudir de les terrasses dels hotels de Barcelona

La iniciativa de MésQHotels és una mostra de les moltes accions que es poden dur a terme en col·laboració amb l’Hotel Invisible, accions compromeses amb la societat. Amb els fons recaptats amb la campanya, es financen els projectes Aferra’t, Casal en Família, Fils i Click de la Fundació IReS per atendre a infants, joves i  famílies, persones sense llar i/o persones en situació de vulnerabilitat.

Gràcies pel compromís i el suport de MésQHotels i del Gremi d’Hotels de Barcelona. Aquesta iniciativa neix de la voluntat del gremi per apropar als ciutadans als hotels. Enguany han assolit un rècord amb la participació de 73 hotels que albergaran més de 250 activitats gratuïtes: música en directe, activitats infantils, balls, tallers de cuina i tasts gastronòmics entre d’altres.

L'equip del Gremi d'Hotels de Barcelona, Hotel Alexandra i Fundació IReS a l'acte d'inauguració de la Setmana de les Terrasses

L’equip del Gremi d’Hotels de Barcelona, Hotel Alexandra i Fundació IReS a l’acte d’inauguració de la Setmana de les Terrasses