28/09/2018

Montse Tohà rep el reconeixement del Departament de Justícia

La directora de la Fundació IReS és guardonada pel seu compromís amb la seva tasca social durant 40 anys

El passat 25 de setembre, la Directora de la Fundació IReS, Montse Tohà, va rebre el reconeixement del Departament de Justícia per la seva col·laboració i compromís amb els Serveis Penitenciaris  i d’Execució Penal a la Comunitat i Justícia Juvenil.

Aquest reconeixement públic és atorgat pel Departament de Justícia a professionals funcionaris, treballadors, col·laboradors i entitats que s’han significat per actes puntuals i/o per trajectòries de molts anys de serveis.

Actualment, la Montse Tohà  és directora de la Fundació IReS des de 1996, on ha desenvolupat la seva carrera professional com a treballadora social, coordinadora de projectes i directora tècnica. És diplomada en Treball Social per la Universitat de Barcelona i diplomada en direcció d’empresa per la Universitat Pompeu Fabra; membre del Foro del Liderazgo Institut Innovació Social d’ESADE, membre de la Junta Directiva d’ECAS i del Consell Executiu de l’Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva i membre de la Taula de Participació Social.