21/12/2018

Nadal Solidari 2018 al Port de Barcelona: la 13na edició de la campanya solidària recapta 5.752 productes

El 19 de desembre, es va celebrar la 13na edició del Nadal Solidari al Port de Barcelona, amb la qual s’ha recaptat més de  5.000 unitats  de productes d’higiene per a la Fundació IReS entre els treballadors i treballadores, empreses i entitats de la Comunitat Portuària.

Tot el recaptat, que ha superat les xifres de 2017, es distribuirà a la Fundació Banc dels Aliments de Barcelona i a la nostra entitat.

La campanya, coordinada pel Port, ha estat possible gràcies a la col·laboració de APM Terminals, que ha cedit l’espai per ubicar el contenidor solidari; la Fundació Cares, les associacions professionals de la comunitat portuària de Barcelona, la ZAL Port, Estibarna-SAGEP i el WTCB.

Tot aquest material ha omplert el contenidor solidari que APM Terminals Barcelona ha cedit per a la campanya per quart any consecutiu. Des de la Fundació IReS es distribuiran tots els materials de caràcter no alimentari, la major part per a famílies amb nadons i infants, i a diverses entitats del tercer sector per tal de facilitar l’accés a aquests productes a persones amb dificultats econòmiques.

Gràcies a la campanya, aquesta col·laboració solidària ha despertat l’interès en molts mitjans de comunicació com el diari La Vanguardia, Catalunya.Press, Europa.press, SpanishSports.com