27/11/2017

NI UNA + “El viatge al nostre interior” s’inaugura a Palma

El passat 23 de novembre s’inaugurava al Centre Flassaders de Palma l’exposició artística NI UNA + “El viatge al nostre interior”, una col·lecció d’obres artístiques fetes per un grup de dones i els seus fills i filles, usuaris dels serveis d’atenció a la violència de gènere (SAPD) de la Fundació IReS.

L’acte, que va tenir un gran èxit d’assistència, va comptar amb la participació del Sr. Aligi Molina, Regidor de l’àrea d’Igualtat, Joventut i Drets Cívics de l’Ajuntament de Palma, la Sra. Rosa Cursach de l’Institut Balear de la Dona, el Sr. Miquel Ensenyat, President del Consell de Malloraca, i Aina Capella, directora territorial de la Fundació IReS a Illes Balears.

La Sra. Luisa de Lucas va fer la presentació de l’exposició i va agrair a IReS el suport rebut i l’oportunitat que ha donat a les dones d’exposar les seves obres. A continuació, Adart (nom artístic d’una de les dones protagonistes) va llegir una carta de suport per a totes les dones víctimes de violència de gènere.

Un cop finalitzada la presentació es va donar pas al refrigeri amb productes elaborats per les pròpies dones i per les persones participants al programa “Més Lluny”, també de la Fundació IReS. Totes les persones assistents (autoritats, familiars, professionals, amics i amigues) expressaren la seva satisfacció per aquesta iniciativa i la necessitat de donar-li continuïtat.

Inuaguració Expo NI UNA +