1/10/2015

NOPARO.ORG, suport als joves del 22@

Amb motiu del 22@Update Breakfast, la Fundació IReS i l’Associació d’Empreses i Institucions 22@Network bcn han presentat el projecte NOPARO.ORG per tal de treballar conjuntament per un col·lectiu de risc del districte: els joves que viuen en situacions de vulnerabilitat. Així, amb el suport del teixit empresarial del districte, impulsaran aquest projecte que apel·la a la responsabilitat social de les empreses del 22@.

Beatriz de Vicente, Directora de Comunicació de la Fundació IReS; i Carles Nieto, Coordinador de l’àmbit de Joves de la Fundació IReS, han presentat el projecte NOPARO.ORG, destinat a potenciar les capacitats dels joves en situacions vulnerables del districte i millorar les seves competències gràcies a les accions de RSC de les empreses del districte. La col·laboració de les empreses s’establirà a través una plataforma innovadora que permetrà disposar d’un tast de coneixements, d’oficis, de formacions, de visites a empreses i d’experiències de vida, que oferiran als joves del barri una nova oportunitat.

El projecte, oferirà també un retorn social a les empreses en tres línies; l’impacte del projecte en aquests joves, l’impacte en els treballadors que han participat en el projecte i, per últim, l’impacte de les accions del projecte en l’eina Core Balance. Una eina innovadora de la Consultora ISR Consulting que permet mesurar el comportament sostenible i el bon govern corporatiu del teixit empresarial, per tal de garantir la confiança de les accions, la transparència, el lideratge ètic, etc.

Veure vídeo del Projecte NOPARO.ORG