29/06/2015

Nou Màster de justícia restaurativa i execució penal a la comunitat

Un dels pilars principals de la Fundació IReS és formar als professionals del futur, per això, en col·laboració amb la Universitat de Barcelona, la Fundació IReS participa en la realització del Màster de justícia restaurativa i execució penal a la comunitat, un màster format per dos cursos de postgrau que pretén donar resposta als perfils professionals en execució penal a la comunitat i justícia restaurativa, dos àmbits que es troben en constant creixement a Catalunya.

El nou màster integra un contingut específic i una estructura modular integrada per aspectes com la formació en polítiques socials penals i educatives, eines d’intervenció social i educativa,  el coneixement del marc administratiu i legal de la justícia a Catalunya, atenció a les víctimes del delicte o reinserció post penal i prevenció de la delinqüència. D’altra banda, també s’inclouen pràctiques externes i un treball final de màster.

El Màster capacita doncs als estudiants per a l’exercici de perfils professionals com delegat d’Execució penal, tècnic de Medi Obert de Justícia Juvenil, mediador/a penal, entre altres.

El curs s’iniciarà el 13 d’octubre de 2015 i finalitzarà el 21 de juny de 2016. És important tenir en compte que cal fer una preinscripció en format electrònic, via la pàgina de la Facultat d’Educació (UB) a partir de l’1 de juliol fins al 30 de setembre 2015.

Per més informació sobre el màster, clica aquí.