27/03/2017

Nova Taula Proinfància a la zona costanera de Manacor

IReS en camí de coordinar el programa de l’Obra Social “la Caixa”

El passat 19 de març, va tenir lloc la darrera reunió de diagnòstic de Taula Proinfància a la seu de la delegació Municipal de l’Ajuntament de Manacor amb la participació de la Universitat de les Illes Balears, la Xarxa per la Inclusió Social (l’EAPN), Cáritas, la delegació de Serveis Socials de  l’Ajuntament de Manacor i la Fundació IReS; totes les entitats que impulsen la creació de la Taula d’infància del Programa Caixa Proinfància de l’ Obra Social “la Caixa”.

Aquesta iniciativa té com objectiu donar suport socioeducatiu a infants en situació de manca de recursos i afavorir els processos d’integració dels menors en situació de vulnerabilitat social i de les seves famílies a la zona costanera de Manacor. Després que el passat febrer s’acordés el canvi de territori, aquest projecte donarà abast a les poblacions de Porto Cristo, S’Illot i Cales de Mallorca.

El programa està orientat a unitats familiars residents a Manacor amb menors d’edat entre els 0 i els 18 i amb necessitats socials no cobertes, oferint suport psicosocial, psicològic i psicoterapèutic, reforç educatiu i tallers familiars, entre d’altres.

Actualment, el procés d’implementació es troba en fase de diagnòstic de les necessitats del territori i dels recursos existents de les famílies per part de la xarxa de professionals que conformen la Taula.

CaixaProinfància