7/09/2017

Obert el canal de YouTube del Click

Un nou mitjà de comunicació que gestionaran els mateixos joves del projecte!

Ahir, a través de l’estrena dels primers dos vídeos de “Fes Click a YouTube”, es va inaugurar oficialment el canal de YouTube del Projecte Click, el resultat final d’un treball en conjunt amb el youtuber Roc Massaguer (@Outconsumer) i els joves que participen del projecte de la Fundació IReS.

Amb els dos vídeos presentats a l’estrena, Tutorial de cómo evitar que te roben, i Se ha filmado un crimen, els joves han parodiat alguns aspectes de la vida de youtuber amb l’humor com a recurs per comunicar el seu missatge i han posat en pràctica tant els aspectes més tècnics de gravar i editar com la part més creativa, idear i escriure el guió.

Durant l’acte de presentació, els nois i noies van ser els protagonistes i sobretot van fer-se escoltar ja que aquest espai no només suposava l’estrena dels seus primers vídeos com a youtubers sinó també una oportunitat d’explicar com s’han sentit i què han experimentat amb aquesta vivència superant les seves pors, descobrint-se així mateixos i finalment perdent la vergonya davant del públic.

“Aquí he trobat bons companys, bones persones”; “he vençut la meva timidesa, m’he obert com a persona i he compartit els meus sentiments”: és el que expressaven ahir la Diana i el Camilo participants del curs. A més d’explicar anècdotes molt divertides sobre el procés de creació dels vídeos, els joves clicks van obrir-se i deixar-se emportar per l’ambient íntim i de complicitat que es va crear a la sala del Casal de Barri Bac de Roda, el local que va acollir el projecte des del primer moment.

Ser youtuber no és gens fàcil i com tot requereix d’esforç per arribar a complir amb els objectius. Aquesta és una de les coses que els joves també han après dels 10 dies de curs amb el Roc, qui es va implicar amb tot el seu coneixement i entusiasme amb ells des del principi. Com era d’esperar, entre la convivència i la relació de confiança aconseguida amb ell, van sortir junts a l’escenari fent pinya i inspirant-se mútuament.

Gràcies a tots els que han fet possible aquesta experiència: Al formador Roc Massager, a la Caixa d’Enginyers, a l’equip d’educadors del Projecte Click, al Casal de Barri Bac de Roda i sobretot a la Diana, el Camilo, l’Ilu, el Juanma, el Cristhian, el Patrick, el Michael, l’Aitor, l’Alfredo, el Sergi i el Víctor per deixar-se emportar i gaudir d’aquesta aventura, l’oportunitat de descobrir-se i explotar el seu potencial únic dels joves, a vegades no tan evident davant la resta de la societat.

No us perdeu aquests vídeos i no oblideu subscriure-us al canal! :

Joves Projecte Click