12/05/2016

Recollida solidària de productes d’higiene i neteja al Poblenou

Coincidint amb les Festes de Maig del Poblenou, des de la Fundació IReS, i en col·laboració amb diverses entitats del barri, engeguem el proper dimarts 17 la campanya de recollida solidària de productes d’higiene i neteja.

Tots els productes recollits es destinaran a famílies del districte, dins del projecte Aferra’t, un servei de lluita contra la pobresa.

Gràcies a la implicació de les entitats del barri, la recollida es farà del 17 al 29 de maig a:

–       Centre Moral i Cultural de Poblenou (Pujades 176-178)

–       La Peiper (Marià Aguiló, 110, Local 2)

–       Casal de Barri Bac de Roda (Camí Antic de València, 96)

–       Escola Fluvià (Fluvià, 60)

–       Escola La Llacuna (Pallars, 207)

–       Fundació IReS (Àlaba, 61, 1er)

El dia 22 de maig, de 10 a 14h, tindrem un punt de recollida a la Rambla de Poblenou, dins de la Fira d’Entitats de les Festes de Maig.

Quins productes recollim?

–       Higiene personal: Gel de bany, xampú, desodorant, pasta de dents, bolquers, compreses, etc.

–       Neteja de la llar: detergent per al terra, netejavidres, sabó per als plats i la roba, etc.

Amb el vostre ajut podrem ajudar a que famílies del barri que viuen situacions de pobresa tinguin accés a productes de primera necessitat.

Gràcies per la vostra col·laboració!

Cartell Recollida solidària