21/06/2018

Respon.cat publica les bones pràctiques de Responsabilitat Social Empresarial de la Fundació IReS

RSE.Pime és un programa coordinat per Respon.cat amb el suport del Departament d’Empresa de la Generalitat de Catalunya, dirigit a entitats compromeses amb la RSE i que volen sistematitzar i aprofundir en la gestió d’aquesta àrea com a element estratègic.

Les 19 empreses participants han recollit de la mà de les autoritats la publicació de les seves bones pràctiques en RSE, que és un dels resultats del programa, juntament amb la pla d’acció que cada empresa ha realitzat amb l’acompanyament de consultors especialitzats.

Per part de la Fundació IReS, la directora de l’entitat, Montserrat Tohà, ha assistit a l’acte de cloenda i ha estat l’encarregada de rebre aquesta publicació.

Podeu consultar la fitxa de bones pràctiques d’IReS a partir de la pàgina 63 d’aquest document: https://www.respon.cat/wp-content/uploads/2018/06/Respon_RSEpime2018.pdf

L’acte també ha servit per llançar la nova edició de l’RSE.Pime 2018, i ha estat presentada per Josep Maria Canyelles, coordinador de Respon.cat.