24/04/2018

Sant Jordi 2018: una diada llegendària

10.993€ recaptats amb la Campanya “Una rosa per una causa”

Gràcies al suport dels ciutadans, de les empreses i entitats catalanes que hi han col·laborat, aquest Sant Jordi hem recaptat 10.993€ amb més de 2.500 roses solidàries a través de la campanya Una rosa per una causa. D’aquesta xifra, 6.634, 65€ es van recollir a la parada de roses del Majestic Hotel & Spa Barcelona.

Tota la recaptació, que supera els resultats de l’any anterior, anirà íntegrament destinada als projectes de suport integral de persones i famílies en situació de vulnerabilitat.

Què ho va fer possible?

Durant tota la jornada, de 9 a 21h, la parada va comptar amb més de 40 voluntaris, molts d’ells treballadors i treballadores de l’entitat, que van aportar el seu temps i energia per explicar la causa de #TotsSomLlegenda.

També, i des de primera hora del matí, esperava el Drac de Sant Jordi a les portes del Majestic, un dels protagonistes de la diada amb qui tothom volia fer-se fotos i compartir-les a les xarxes socials. Junt amb ell hi havia un gegantesc número 100 vestit de roses vermelles i elaborat pel Taller Floral Bouquet per a celebrar l’aniversari del centenari hotel de Barcelona.

Atraigudes per la parada, van passar-se la resta de protagonistes: moltes persones i famílies interessades en escoltar les històries de #TotsSomLlegenda i conèixer la tasca de l’entitat.

Un Sant Jordi  més, gràcies al Majestic Hotel & Spa de Barcelona per cedir-nos un espai amb la seva parada, col·laborar amb la nostra causa i creure en la tasca social que la Fundació IReS duu a terme cada dia.

Gràcies també als docents i alumnes de la Facultat de Comunicació Blanquerna – Universitat Ramon Llull, que cada any ens sorprenen més amb la seva imaginació, creativitat i entrega a la nostra causa solidària; i el nostre agraïment a la organització de Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria El Sol, que col·labora anualment amb l’entitat atorgant el premi a les guanyadores del concurs creatiu Una rosa per un causa.

Sant Jordi és una tradició bonica i pot ser molt solidària però, aquest any, gràcies a la dedicació de totes les persones que van ser-hi a la parada, ha estat legendària.

Tots som llegenda (3) Tots som llegenda (2)