30/10/2014

Sense “Pacte contra la pobresa”

La Taula del Tercer Sector Social ha lamentat que el Govern i els Grups parlamentaris no hagin sigut capaços d’arribar a una acord de mínims en la lluita contra la pobresa durant 4 anys. La Taula del Tercer Sector Social ha fet aquesta demanda en el marc de l’acte institucional del Dia contra la pobresa, el passat 17 d’octubre.

La presidenta de la Taula del Tercer Sector, Àngels Guiteras, en la seva intervenció a l’acte,  va lamentar “que després de 4 anys parlant d’un Pacte contra la pobresa, el Govern i els Grups parlamentaris no hagin pogut arribar ni a un acord de mínims en la lluita contra la pobresa” i alhora va demanar “unitat i voluntat de tots els agents implicats per denunciar i construir una Catalunya més social i perquè un Pacte contra la pobresa esdevingui una realitat”. A més a més, Guiteras va fer una crida al Govern perquè s’implementin les mesures aprovades en el Ple monogràfic sobre la pobresa celebrat el març passat.

D’altra banda, la Taula del Tercer Sector també va participar en una acció simbòlica a les portes de la Delegació d’Hisenda de la Plaça Letamendi de Barcelona organitzat per la Plataforma ‘Pobresa Zero’.

Per més informació: http://www.tercersector.cat/noticies/la-taula-del-tercer-sector-lamenta-que-govern-i-partits-no-hagin-assolit-ni-un-acord-de