2/08/2018

Skyscanner Barcelona dedica el seu One Day als infants i joves d’IReS

El passat 24 de juliol, l’equip de Skyscanner de Barcelona, el conegut cercador de vols online, va dedicar tota una jornada de voluntariat a la Fundació IReS. Anualment, i en totes les seves oficines arreu del món, aquesta empresa dedica un dia a dur a terme tasques com a voluntaris en diferents entitats i ong’s: és la jornada One Day.

A IReS, prop de 70 treballadores i treballadors van realitzar el seu voluntariat repartits en diferents projectes de l’entitat: CRAE Prim, Click i Casal en Família.

Al CRAE Prim hi van treballar uns 50 voluntaris i voluntàries, duent a terme tasques de pintura a les zones comunes i als passadissos. Van venir molt ben organitzats, amb una planificació molt detallada de com repartir-se la feina per grups i espais. A banda d’aquestes tasques, van fer-se càrrec de les despeses de pintura i van comprar mobiliari de jardí, hamaques, taules de despatx, una lona per protegir-se del sol i una taula de ping pong. A més, van fer la donació de dos ordinadors portàtils.

Durant aquesta jornada els joves residents no es trobaven al centre, però tot i no haver-los conegut, els voluntaris i voluntàries van donar el millor de sí mateixos per deixar un centre bonic i agradable per viure. El moment més emotiu de la jornada va ser quan se’ls va fer partícips de la realitat dels infants i joves que hi viuen i de la importància de viure en una casa arreglada i estèticament agradable; alguns d’ells es van mostrar sensiblement emocionats.

Paral·lelament, en un altre punt de la ciutat, un grup de 4 voluntaris compartia el seu One Day amb el projecte Click. En primer lloc van donar i instal·lar 5 ordinadors portàtils, que seran d’ús lliure tant pels usuaris del Click com de l’Aferra’t.

Tot seguit, van instal·lar a la sala d’actes l’altre gran regal de la jornada: una Play Station 4! Tots plegats, voluntaris, educadors/es i joves del Click, van disputar un campionat de FIFA 2018, amb pantalla gran i altaveus d’alta potència: semblava que fossin al camp! Una gran estona de germanor, riures i anècdotes curioses, com ara poder veure a un equip humil com el Girona eliminar als penals al totpoderós Manchester City!

El campionat va acabar amb l’entrega de premis als guanyadors: 3 vals per gastar en productes del FNAC.

El Casal en Família també va rebre la visita de voluntàries i voluntaris de Skyscanner. Un grup de 6 van portar als més petits al Salting, i van estar saltant i jugant sense parar amb ells tota l’estona. Després els van acompanyar al parc i a fer un gelat per refrescar-se.

Els més grans van poder gaudir d’un dia a Illa Fantasia, acompanyats per 9 voluntàries/s més. Tot el dia en remull i participant de les activitats amb els infants del Casal.

Des de la Fundació IReS, volem agraïr aquest acte de generositat per part de l’equip de Skyscanner i la gran implicació que han mostrat en cadascuna de les activitats en les que han participat. Un dia intens, productiu i molt divertit!

One Day Skyscanner collage