31/01/2017

Solidaritat catalana en temps de crisi

El passat 17 de gener, El Periódico de Catalunya va publicar un reportatge al suplement +Persones sobre l’evolució del voluntariat i les donacions des del començament de la crisi, tot observant una certa tendència a la recuperació. Entre les entitats analitzades i que serveixen per exemplificar aquest fenomen, es troba la Fundació IReS. L’article dóna veu a la directora de la fundació, Montserrat Tohà, qui destaca el treball de responsabilitat social de les empreses que hi col·laboren, cada vegada més implicades en la transformació social de les famílies i persones que viuen en situacions de vulnerabilitat.

Montserrat Tohà a El Periódico de Catalunya

Podeu descarregar la notícia sencera aquí: El Periodico Més Persones – Montse Toha Gen17