13/09/2018

Taller de rap per als joves del Click: Una eina de transformació social

Des del 18 de setembre fins al 18 d’octubre, el Projecte Click realitzarà el Taller de rap “La Palabra”, una eina de transformació social amb la col·laboració de Escola de Vida i el Festival Escena Poblenou.

Aquest taller serà la primera activitat que del Projecte en tornar de vacances i s’emmarca dins del consolidat Festival Escena Poblenou de Barcelona, en el qual han participat els joves del Click durant tres edicions consecutives. La primera, amb el curt En las nubes, la culminació del taller de vídeo i creació artística “Hi sóc”; i la segona, amb la performance teatral EX2030 Sacseja Poblenou.

En aquesta darrera ocasió, nois i noies entre 14 i 18 anys s’expressaran a través del gènere musical del rap i presentaran el que hagin creat amb aquests tallers de l’associació Escola de Vida, compromesa amb una educació basada en l’aprenentatge a través de les emocions i la cooperació entre les persones.

El proper 21 d’octubre els clicks mostraran al públic el seu art amb “el poder de la paraula” amb l’espectacle gratuït Sacseja Poblenou, que ja forma part del programa Festival Escena Poblenou. Aquest festival recolza propostes de creadors i creadores professionals en estat de gestació, que apropa la creació contemporània als veïns i veïnes del barri. Aquest any, arriba a la seva dissetena edició amb el compromís que l’art i l’escena poden transformar el món.

Més info sobre els tallers: Encara hi ha places obertes!

A qui va destinat?

Si tens entre 14 i 18 anys i t’agrada el RAP, si vols aprendre a rapejar, a crear les teves pròpies lletres, a gravar a un estudi… I si t’atreveixes a presentar-ho davant del públic, al Projecte Click t’hi esperen!

És un taller gratuït.

El taller tindrà lloc el dijous 18 de setembre de 17.30 a 19.30h al Casal de Barri La Llacuna (C. Bolívia, 49 Barcelona). Cal confirmar assistència: clickjove@fundacioires.org.

Què és el Projecte Click?

El Click és un projecte de la Fundació IReS adreçat a joves que necessiten un acompanyament per tal d’orientar el seu recorregut formatiu, laboral i personal, sempre a partir del seu potencial i motivacions.

RAP EL PODER DE LA PARAULA