3/05/2018

Ens sumem a la celebració dels 10 anys del Programa CaixaProinfància a Balears

El passat 11 d’abril, les famílies i els professionals de la Taula Proinfància van  viure un moment molt especial amb la celebració dels 10 anys del programa CaixaProinfància de l’Obra Social “la Caixa”. Una celebració ha servit per reconèixer una dècada de treball i implicació en xarxa gràcies a l’esforç i dedicació d’entitats, institucions i famílies per aconseguir que molts infants s’hagin pogut beneficiar del programa.

La Fundació IReS juntament amb l’Ajuntament de Manacor, Càritas Mallorca, la Xarxa per la Inclusió Social EAPN Balears i la Universitat de les Illes Balears, lidera actualment la Taula Proinfància de la Zona Centre de palma i la Zona costanera de Manacor del Programa Caixa Proinfància de Fundació Obra Social “la Caixa, que té com a finalitat facilitar l’atenció socioeducativa a la infància i les famílies en situació de pobresa i vulnerabilitat.

Concretament, des d’aquesta plataforma social s’ofereix suport psicosocial, psicològic i psicoterapèutic, reforç educatiu a infants i famílies en situació de manca de recursos per afavorir la millora del seu benestar i realitat familiar. En definitiva, una resposta global i integral a les necessitats dels infants i de les seves famílies.

A l’acte, que es va celebrar al CaixaForum de Palma,  van assistir la Directora territorial de la Fundació IReS a Balears; l’Olga Coronado, Coordinadora de projectes i els infants i educadors socials dels centres oberts de palma que formen part de la Taula.