2/11/2018

Torna INSPIRES, l’espai d’inspiració per al sector social

INSPIRES’18

“Reptes i oportunitats de la innovació social”

Dimecres, 14 de novembre 2018 de 9.30h a 14h

Sala Àgora del CosmoCaixa de Barcelona (c. Isaac Newton, 26, Barcelona)

El proper 14 de novembre, tindrà lloc INSPIRES’18 al CosmoCaixa de Barcelona, un acte gratuït organitzat per la Fundació IReS i ideat per a intercanviar experiències i coneixement entre entitats i professionals de diferents àmbits, enguany al voltant de la temàtica “Reptes i oportunitats de la innovació social”.

La jornada s’emmarca dins de la quarta edició del Memorial Manuel Adroer Iglesias, commemorant la trajectòria de qui va ser, com a president, una figura clau a la Fundació IReS, apostant sempre per la innovació com a eina fonamental per dur a terme una tasca social de qualitat i d’excel·lència.

Tot i que el concepte d’innovació s’associa habitualment al món empresarial o tecnològic, el cert és que el tercer sector social necessita generar constantment iniciatives i dinàmiques innovadores per tal de donar resposta a les noves necessitats socials.

Per aquest motiu, INSPIRES’18 abordarà els reptes i oportunitats de la innovació social des de diferents àmbits, comptant amb la participació d’experts i professionals de la innovació de dins i fora de l’entitat, aportant punts de vista innovadors i inspiradors.

Des del camp empresarial, el formador i conferenciant Víctor Küppersens parlarà a la ponència “Què aporto jo a un projecte comú” de la importància de reconèixer els potencials individuals i col·lectius per a poder enriquir un projecte innovador comú dins d’una entitat.

Per la seva banda, Miquel de Paladella, fundador d’UpSocial, empresa que aposta per la innovació social com a resposta als problemes socials crítics, intervindrà amb la ponència “L’èxit d’innovar per transcendir”.

A més a més, comptarem amb la intervenció de l’Alba Fernàndez, coordinadora de projectes de conflictologia i violències a la Fundació IReS. L’Alba presentarà la campanya #TenimUnPla, una iniciativa innovadora vinculada al Projecte Fils i que té per objectiu oferir un pla d’acció davant la violència masclista. Mayte Cerón, psicòloga sanitària i co-directora de Factor P, centre de desenvolupament personal que col·labora habitualment amb Fils, també participarà d’aquesta presentació aportant la seva visió empresarial sobre la col·laboració amb el projecte.

INSPIRES’18 serà també l’escenari de presentació d’IRESLAB, una plataforma d’innovació social impulsada per un grup de professionals de la Fundació IReS que, de forma participativa, donarà a conèixer com es gesta una idea a l’entitat i el seu recorregut fins a la seva materialització.

Perquè tots som agents actius del canvi, vine i inspira’t a INSPIRES’18!

inscriute

Inscripcions gratuïtes aquí:  https://goo.gl/forms/OXPLu95AJZJvlL0O2

Per a més informació, contacteu amb comunicacio@fundacioires.org

Descarrega aquí el programa:

programa_proposta_5-16