23/02/2017

Tres treballadors de Caixabank fan de voluntaris a la Fundació IReS

Durant la Setmana Social de Caixabank, del 11 al 19 de febrer, tres dels seus treballadors van col·laborar com a voluntaris a les activitats de la Fundació IReS una inciativa d’empresa que, sota el lema “ser voluntari suma”, tenia com a objectiu la participació dels treballadors a les entitats socials beneficiàries de la Fundació Obra Social “la Caixa”.

Un dels voluntaris, Joaquín Vilar, va visitar la seu de la fundació per col·laborar en la gestió de recursos del Banc de Productes a més de conèixer de primera mà els diversos serveis que orquestra la Fundació amb els professionals que treballen en cadascun del àmbits: Inclusió, Violència, Justícia i Infància.

Per altra banda, el Casal en Família va obrir les seves portes al José i l’Alfredo, dos voluntaris que van participar per un dia en la dinamització de les activitats del casal. Per una banda,  donant suport al grup de mares i per l’altra, ajudant als infants en la preparació del carnestoltes entre jocs i rialles.

Inspirats pel context i les vivències particulars de les famílies, els treballadors també van aportar algunes reflexions sobre la seva pròpia experiència familiar que van enriquir la conversa i el debat sobre els diferents models educatius: “És necessari que l’adult mantingui una relació de respecte i paciència cap a l’infant, una actitud que es veu reflectida en el tarannà dels educadors del Casal” afirmava un dels voluntaris, també pare d’un fill.

Més de 10.000 empleats de CaixaBank han participat de la Setmana Social per conèixer la tasca que realitzen les entitats vinculades a l’Obra Social “la Caixa” a tot l’Estat. Volem agrair als voluntaris el seu interès pel funcionament diari de la Fundació IReS així com l’atenció i la seva dedicació voluntària als projectes.

Si ets una empresa i vols formar part d’una iniciativa d’RSC similar, no dubtis en contactar amb nosaltres.