25/01/2019

“Un partit, una il·lusió”: famílies de la Fundació IRES assisteixen al partit de l’Iberojet Palma

Aquesta darrera setmana ha començat amb molta il·lusió pels infants de la Taula Proinfància de Balears. El passat 19 de gener, un grup de nens i nenes de famílies que participen del servei, amb el Programa CaixaProinfància van poder assistir al partit de l’Iberojet Palma a Son Moix.

Aquesta activitat va ser possible per l’activitat “17 partits, 17 il·lusions”, una iniciativa fruit d’una col·laboració entre l’Obra Social “la Caixa” amb l’equip de bàsquet que juga  la LEB Or per tal que les entitats que treballen amb el Programa CaixaProinfància rebin un reconeixement per la seva tasca i alhora oferir una jornada per a fomentar valors de solidaritat i convivència a través de l’esport.
Aquest mes, el diari online Mallorca Confidencial va publicar la notícia sobre aquesta activitat solidària amb la Fundació IReS:

iberojet

banner250x250px_CAT