10/10/2016

Una família d’acollida d’IReS explica el seu testimoni a TV Badalona

Raquel Rectoret, mare acollidora de la Fundació IReS, va participar el dijous 6 d’octubre al programa Tres 60º de la Televisió de Badalona per tal d’explicar la seva experiència i donar testimoni del procés d’acolliment.

Agnès Russiñol, directora de l’Institut Català de l’Acolliment i l’Adopció (ICAA), va participar també a l’entrevista per explicar la campanya que des de l’Administració s’ha engegat per trobar famílies acollidores per a infants de 0 a 6 anys, principalment per als nens i nenes amb necessitats especials.

A l’actualitat hi ha unes 600 famílies que donen acollida a més de 1000 infants, però en fan falta moltes més. Des de l’ICAA s’està treballant per tal de potenciar l’acolliment com a mesura necessària per un desenvolupament correcte d’aquests infants.

Des de la Fundació IReS, l’equip d’acolliments treballa per buscar famílies com la de la Raquel per tal que nens amb necessitats especials puguin tenir temporalment una família, una condició amb la que tots els experts coincideixen que és bàsica per al seu correcte desenvolupament.

En aquest enllaç podreu tornar a visionar l’entrevista, a partir del minut 29: http://tvbadalona.xiptv.cat/badalona-tres60

captura-de-pantalla-2016-10-10-a-las-16-41-18