31/03/2015

Una història de St. Jordi diferent…

Sota aquest lema es presenta la nova campanya de St. Jordi de la Fundació IReS… una campanya que trasllada el protagonisme als que necessiten ser escoltats.

Un any més, en col·laboració amb empreses i entitats catalanes, la Fundació IReS fa una crida per sumar-se a la lluita per a la inclusió social dels col·lectius més vulnerables des de l’empoderament, capacitant a les persones a sortir-se’n pel seu propi peu. Aquest any, la recaptació obtinguda de la venda de roses es destinarà al dispositiu AFERRA’T: INFANTS INVISIBLES, per ajudar als infants i a les famílies que pateixen situacions de violència i evitar així, la transmissió generacional d’aquestes situacions i dels efectes que tenen en els infants.

Com ja és tradició, la campanya ha comptat des d’un inici amb la col·laboració del Majestic Hotel & Spa, el taller floral Bouquet i la Facultat de Comunicació Blanquerna; els alumnes han participat en un concurs per definir el concepte creatiu de la campanya i n’han dissenyat els materials. La novetat d’aquest any serà la ROSA – CONTE, una rosa que inclou una llegenda de St. Jordi amb un final diferent…

Perquè si hi ha una cosa que tenim molt clara, és que en aquesta vida tothom pot ser un dia Sant Jordi, Princesa i… Drac! I que si volem, el món pot canviar amb petits gestos com regalar una rosa.

Aquest St. Jordi regala UNA ROSA PER UNA CAUSA.

HI HA MOLTES FORMES DE COL·LABORAR!

• Si ets una empresa, pots contactar amb nosaltres a través de:

Jordi Bastida

jordibastida@fundacioires.org

93 486 47 50 / 609 74 28 15

• Si vols regalar UNA ROSA PER UNA CAUSA, ens trobaràs a:

Dijous 23 d’abril de les 9h a les 21h

Passeig de Gràcia, 68 – 70

(cantonada amb carrer València, davant de l’Hotel Majestic).

Compra la rosa al preu que tu decideixis, és la teva donació a la causa.

MOLTES GRÀCIES A LES EMPRESES I ENTITATS QUE UN ANY MÉS DONEN SUPORT A LA CAUSA DE LA FUNDACIÓ IReS:

Majestic Hotel & Spa, Bouquet, Facultat de Comunicació Blanquerna, El Sol Festival Iberoamericano de la Comunicación Publicitaria, Atrapalo, 22@ Network, Felca, Col·legi d’Enginyers Tècnics de Barcelona, Hill & Knowlton, Col·legi de Censors Jurats de Catalunya, Sainz de Baranda, Leroy Merlin, World Trade Center, TCB, Xarxanet.