11/06/2018

Voluntaris de “la Caixa” fan una gimcana pels infants del Casal en família de Manacor

Per a celebrar un dia de voluntariat amb els seus treballadors i treballadores, “la Caixa” va convidar a totes les entitats que treballen en “Caixa Proinfància” a una diada lúdica-esportiva en la qual Fundació IReS no podia faltar.

Els infants van gaudir d’una gimcana amb què havien de passar unes quantes proves. com ara la carrera de sacs, l’equilibri d’ou amb cullera a la boca, diana, encistella la pilota, etc. Just en arribar, els voluntaris regalaren a cada infant una samarreta, una gorra i una bossa amb un quadern dintre.

A més, tots els infants que havien volgut, havien participat a un concurs de dibuix sota el títol “Què vols ser de gran?”. La persona guanyadora, una nens¡a del Casal en família de Manacor, se’n va dur un a tablet-mòbil! I per acabar, carregàrem forces amb un bon berenar.

Moltes gràcies per la invitació, voluntaris i voluntàries de “la Caixa” Esperem que sigui una de moltes!