Sensibilització i incidència

Treballem per fer visibles els problemes i les necessitats socials amb l’objectiu de promoure el coneixement i facilitar elements de posicionament i de cerca de suport a la xarxa. Desenvolupem campanyes de sensibilització dirigides a col·lectius professionals i a la població en general i mantenim contacte permanent amb els poders públics, principalment administracions i partits polítics, per tal de compartir amb ells el nostre coneixement i experiència. Arran d’aquest treball d’incidència es modifiquen i es proposen noves lleis, els programes electorals recullen noves necessitats emergents, es creen nous serveis públics…

Recull premsa 2015

Recull premsa 2014

Violència

Sensibilització

Campanya “Jo també vaig ser invisible” 2009 – 2013

Mostra itinerant sobre l’experiència d’infants i de mares ateses a la Fundació IReS. Els testimonis exposen en primera persona frases reals que mostren tota la cruesa de la situació.

Incidència

Adhesió al “Pacte social contra les violències masclistes” del Govern de Balears

Al novembre del 2016, la Fundació IReS de Balears es va adherir al “Pacte social contra les violències masclistes”,  un pacte promogut pel Govern de les Illes Balears amb l’objectiu de mobilitzar i implicar totes les institucions i tota la societat balear en contra de les violències masclistes i que vagi molt més enllà que la mera declaració institucional.

Pacte social violències masclistes

Llei d’infància i adolescència

Es presenten les conclusions de les jornades d’experts organitzades per la Fundació IReS als grups parlamentaris catalans. Fruit d’aquesta feina d’incidència, la nova llei dels drets i les oportunitats de la infància i l’adolescència recull la problemàtica dels infants víctimes de violència de gènere.

Contacta amb nosaltres per més informació