16/04/2019

Casal en família, a la cuina!

Aquest abril, els infants del Casal en família s’han preparat per rebre les vacances amb un alt nivell de coneixements culinaris. I quin ha estatr el repte per aquests petits i petites chefs? Sense fogons, aprendre a fer àpats saludables i preparar una mona de pasqua molt especial.

12/04/2019

Un disseny per una causa

Dues alumenes de la Facultat de Comunicació de Blanquerna – URL desenvolupen el concepte creatiu de la campanya solidària de Sant Jordi de la Fundació IReS

10/04/2019

Cultura en família: per la igualtat d’oportunitats

La Fundació IRES, en col·laboració amb Apropa Cultura i l’Auditori, impulsa una iniciativa per facilitar l’accés a la cultura de famílies que es troben en situació de vulnerabilitat.

9/04/2019

#FemCréixerLaLlavor: Sant Jordi solidari amb les famílies en situació de vulnerabilitat

Per setè any consecutiu, en col·laboració amb el Majestic Hotel & Spa Barcelona i altres empreses i entitats catalanes, la Fundació IRES celebra la Diada de Sant Jordi amb la campanya solidària “Una rosa per una causa”