Notícies: Beques Click

20/02/2019

ADAMO col·labora amb les “beques Click” creant el seu propi repte

Des que es llancés la campanya Repte 22 amb l’objectiu d’aconseguir 22 beques per a joves del Projecte Click de la Fundació IReS, ja són cinc empreses del districte 22@ les que han col·laborat amb la iniciativa. La darrera col·laboració ha estat de l’empresa de telecomunicacions Adamo.

20/12/2018

TRAM i la Fundació IReS signen un acord de col·laboració per finançar els estudis de joves en situació de vulnerabilitat

TRAM i la Fundació IReS han signat per primer cop un conveni de col·laboració per finançar beques per a joves en situació de vulnerabilitat que viuen al districte de Sant Martí de Barcelona.

29/11/2018

El Repte 22 es presenta al ‘breakfast’ del 22@Network sobre voluntariat i RSC al districte

El 29 de novembre va tenir lloc el breakfast del 22@Network sobre voluntariat i RSC al districte de la innovació, organitzat per a establir ponts de cooperació entre empreses i entitats. La iniciativa ha buscat la implicació de les empreses del districte per a dur a terme voluntariat durant la campanya de nadal.