Notícies: Repte 22

20/02/2019

ADAMO col·labora amb les “beques Click” creant el seu propi repte

Des que es llancés la campanya Repte 22 amb l’objectiu d’aconseguir 22 beques per a joves del Projecte Click de la Fundació IReS, ja són cinc empreses del districte 22@ les que han col·laborat amb la iniciativa. La darrera col·laboració ha estat de l’empresa de telecomunicacions Adamo.

20/12/2018

TRAM i la Fundació IReS signen un acord de col·laboració per finançar els estudis de joves en situació de vulnerabilitat

TRAM i la Fundació IReS han signat per primer cop un conveni de col·laboració per finançar beques per a joves en situació de vulnerabilitat que viuen al districte de Sant Martí de Barcelona.

29/11/2018

El Repte 22 es presenta al ‘breakfast’ del 22@Network sobre voluntariat i RSC al districte

El 29 de novembre va tenir lloc el breakfast del 22@Network sobre voluntariat i RSC al districte de la innovació, organitzat per a establir ponts de cooperació entre empreses i entitats. La iniciativa ha buscat la implicació de les empreses del districte per a dur a terme voluntariat durant la campanya de nadal.

15/10/2018

Parlem amb el Director executiu de 22@Network Bcn sobre les Beques Click

Antoni Oliva és Director executiu de 22@Network, l’associació empresarial privada que reuneix les principals organitzacions del districte Sant Martí, grans empreses, universitats i centres tecnològics, i una xarxa de pimes i startups amb activitat al districte. Actualment, el 22@Network compta amb una Comissió de Responsabilitat Social Corporativa presidida per la Fundació IReS i té com a finalitat treballar sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible que […]

4/10/2018

Twentytú Hostel, Vistaprint i CCIB, les primeres empreses que han col·laborat amb el Repte 22

El Repte 22 és: una iniciativa de compromís i responsabilitat social de les empreses per aconseguir 22 beques per a joves del Projecte Click, amb l’objectiu que adolescents i joves en situació de vulnerabilitat i les seves famílies puguin tenir accés a una formació de qualitat, independentment de la seva situació econòmica.

6/06/2018

REPTE 22: NOVES OPORTUNITATS DE FUTUR PER ALS JOVES DEL CLICK

Fundació IReS i 22@Network impulsen el Repte 22: una iniciativa per aconseguir 22 beques per a joves del Projecte Click. Perquè la situació econòmica dels joves i les seves famílies no hauria de ser un obstacle en el seu desenvolupament.